google30ecf8c577a990d2.html

Over ons: "Goed of anders niet"

Hier staat ze dan het DNA van La Ming Marketing: Cornelia Wilhelmina Laming.

Mijn peetoma, een echte Tilburgse textielvrouw, die altijd zei: "We doen het goed of anders niet." Een stelling waar ik me als haar nazaat in mijn vakgebied ook nog steeds in kan vinden. Want marketing is geen trucje voor meer omzet dat je eventjes doet. Marketing kan alleen zorgen voor duurzame groei als je het grondig en inhoudelijk professioneel aanpakt.

La Ming brengt je vanuit je persoonlijke drijfveer gerelateerd aan de zuivere klantbehoefte naar een eigentijds verdienmodel. Door een structureel onderscheidend, geloofwaardig en meetbaar marketingbeleid, wat in operatie eenvoudig te onderhouden is.

Geef je drijfveer slagkracht, dat is het motto van La Ming Marketing. Maar daarvoor heb je wel power nodig. De motor van La Ming Marketing is Carola van Laerhoven, (Online) Marketing & Communicatie Professional, met een trackrecord van ruim 20 jaar in fact based campagne management en waardevolle, scherpe propositie ontwikkeling. Ik dus. Een gedreven en resultaatgerichte teamplayer, om maar wat jargon te gebruiken. Bovendien gezegend met een scherp analytisch– en meer dan uitstekend communicatief en creatief vermogen. Allesbehalve een "schaap" dus zoals het logo impliceert. Dit wijst eerder op mijn veelzijdigheid als het schaap met de 5 poten en is tevens een knipoog naar mijn Tilburgse roots als wol -en textielstad. Ik ben een kartrekker die richting bepaalt, keuzes durft te maken en die overbrengt met overtuiging, enthousiasme en een gezellige Brabantse tongval.

Lees hier hoe anderen daar over denken.

Gratis kennismaking?