google30ecf8c577a990d2.html

Referenties

Carola is een heel gedreven professional. Geen oppervlakkige marketingtaal, maar werken op basis van facts & figures. Ze heeft haar vak vanaf de basis geleerd: analytisch inzicht door het ontwikkelen van databasemarketing bij Otto (in een tijd waarin big data nog geen big issue was) en het vertalen naar marketingacties en marketing concepten. Carola legt zonder meer de vinger op de zere plek en zal vanuit haar competentie passende oplossingen aanreiken. 

Rainer Flake, ValueWeNeed, voormalig directeur Otto B.V.

Ze is verfrissend recht voor zijn raap en ongelofelijk slim en gedreven. Haar combinatie van theoretische kennis en praktisch inzicht zijn volgens mij uniek. Iemand die niet alleen de koers uitzet, maar het schip bij aankomst ook even aan de wal knoopt.

Brenda Dekkers, 2x woordwaarde, voormalig Creative Director Stopkracht voor SNS Bank

Carola heeft een belangrijke bijdrage geleverd aan de Marketingplannen en acties voor het product Lenen Particulieren binnen Rabobank, waaronder een aangescherpte positionering van het product binnen het totale productassortiment en een uitstekende (online) marketingcampagne.

Typerend voor Carola hierin is dat ze fact based een propositie ontwikkelt en een marketingplan opstelt, waarin de belangen van alle betrokken partijen worden gerespecteerd, afgewogen en afgestemd, maar waarbij de klantbehoefte altijd het centrale, heilige vertrekpunt is en blijft.
Lissy Kemena, Marketing Manager Rabobank Nederland

La Ming Marketing van Carola van Laerhoven, een prikkelende naam met een rijmschema. Een naam die blijft hangen, helemaal als je Carola eenmaal hebt ontmoet. Een brokje energie, power en dat gekoppeld aan een aanstekelijk positief en lekker kritisch karakter. Ik ken weinig marketeers die op zowel strategisch, tactisch als operationeel niveau zo gemakkelijk en kundig kunnen schakelen met hun opdrachtgever en daarbij ook de uitvoering in de hoogste versnelling zetten!

Erik Mulder, Projectmanager ICT & Business Development

Carola is echt onvermoeibaar in haar streven het beste resultaat te boeken op het gebied van marketingcommunicatie. Werken met Carola staat garant voor succes en er worden snel meters gemaakt. Ze is oneindig enthousiast en weet als geen ander de klant voorop te stellen. Daarnaast is het fijn schakelen met een prettige persoonlijkheid.

Johan Bolt, Bikkelhart, online development & sales optimalisatie

Carola heeft voor mij een nieuwe website gemaakt voorzien van een nieuw logo en huisstijl. Ook de inhoud en routing heeft zij volledig voor haar rekening genomen, waardoor mijn doelgroep volledig en aansprekend wordt geïnformeerd over de mogelijkheden in mijn praktijk. Ik heb gemerkt dat we vrijwel direct beter vindbaar zijn online en dat de aanvragen voor kindersportlessen snel zijn verdubbeld.

Ingrid Comes, Praktijkhouder Move-ing KInderfysiotherapie

Carola heeft mij voorzien van een aantal zinvolle adviezen op het gebied van marketing en scherpte gegeven aan de uitvoering daarvan in onze communicatiemiddelen. Na jaren succesvol ondernemen in het coachingsvak verdwaal je toch een beetje in je eigen “blinde vlek” en is het prettig te werken met een extra scherpe blik van een professional die bovendien ook de uitvoering in de juiste versnelling zet en een schitterend resultaat levert.

Pedro van Helden, Solvid ondernemerscoaching

Carola maakte voor mij een marketingplan als vertrekpunt voor mijn klantcommunicatie en een aanzet voor content creatie waarmee ik mij onderscheid van mijn concurrenten. Heel fijn hoe een professional met een frisse blik de zaak even op scherp zet en inspireert. Meestal pak ik deze denkrichting erbij als ik zelf teksten schrijf. Het is eigenlijk mijn standaard vertrekpunt in al mijn communicatiemiddelen. Praktisch om zo'n professionele basis bij de hand te hebben.

Dennis van de Voort, DVDV Webdesign

Ook een keertje kennis maken? Klik hier voor een gratis kennismakingsgesprek: