Selecteer een pagina

Marketing Magic Maker:

Branding Stories Feel Good Content

Max

Het mag duidelijk zijn dat Max Verstappen momenteel het gezicht van Red Bull Racing is. De vraag is niet of hij de grote winnaar wordt in de Formule 1, maar wanneer. Op zich geen verrassing, want deze hadden we hier al lang aan zien komen. Deze Dutchy heeft namelijk alles wat er voor nodig is om wereldkampioen te worden.

 

Op zijn tweede reed hij al op een quad, op zijn vierde in een kart en hij racete al op zijn zevende naar een eerste overwinning. Bij zijn debuut voor Red Bull Racing in 2016 werd hij dan ook bij de GP van Spanje de jongste winnaar ooit op 18 jarige leeftijd. Waar hij in zijn eerste seizoenen eerder een luis in de pels van Hamilton was, lijkt zijn volhardendheid en talent nu de titel serieus in zicht te brengen.

 

Het seizoen van 2021 wordt namelijk eindelijk anders in Formule 1. Voor het eerst in 8 jaar is er een nieuwe uitdager waarmee de kampioenen serieus rekening moeten houden. Met Max Verstappen heeft Red Bull Racing namelijk een echte kanshebber voor de titel. Een seizoen waarin twee rivalen op de top van hun kunnen de strijd aan gaan. Prachtig om deze coureurs zo op scherp tegenover elkaar te zien staan.

 

Naast een onmiskenbaar dna met een vader die ook racete en een moeder die voormalig kartkampioen is, heeft Max ook nog eens een onnavolgbaar talent, een zeer competitieve aard, een niet te evenaren zelfvertrouwen en respectabele devotie aan de sport. En dan is daar ook nog eens het Oranje legioen dat hem volgt, steunt en support waar ter wereld hij ook is. Dit alles maakt Max Verstappen alles is wat je zou wensen om het merk Red Bull te representeren.

 

Het merk wat je vleugels geeft en je ambities laat waarmaken, los van wat je vindt van energiedrankjes, spreekt dit merk tot de verbeelding in haar sponsoring van Extreme Sports met Max als boegbeeld en ambassadeur van alles waar dit merk voor staat. Red Bull laat zo zien wat haar vleugels voor je kunnen betekenen in het bereiken van je doel. De honger naar competitie van Max maakt dat je simpelweg met plezier de Formule 1 volgt, ook al ben je geen racefan.

 

Photo credits on Unsplash:

Sebastiaan Stam, Finn Ijspeert, Robert Doyle, Moritz Graft

Contact

T 06-23849342

carola@lamingmarketing.nl

Photography: artists on Unsplash

Copy: Carola van Laerhoven, La Ming Marketing

Redactie: Patricia van Laerhoven, Noot van de redactie

Webdesign: Dennis van der Voort, DVDV Webdesign