google30ecf8c577a990d2.html

Proposities

1/2
“Proposities zijn het fundament van je positionering”

Carola van Laerhoven

I

We geven je drijfveer slagkracht door te werken vanuit 4 pijlers:

  • Onderscheidende positionering 

  • Betekenisvolle propositie ontwikkeling 

  • Verbindend Content Management 

  • Meetbare Marketing Campagnes 

Proposities ( je aanbod ) vormen de bewijsvoering voor je bovenliggende boodschap in positionering. Ze maken je positionering simpelweg waar en tastbaar. Je proposities worden daarom uitgewerkt en ondersteunt met aansprekende content die je doelgroep aanspreekt, boeit en aan je verbindt. Met spin offs van deze content in posts op online en social media trek je bovendien weer nieuwe klanten aan om kennis met je te maken in meetbare campagnes.

 

Deze gestructureerde werkwijze wordt op modulaire basis afhankelijk van jouw wens en behoefte gebruikt om je marketingplan te ontwikkelen en in te vullen. Zie onderstaand overzicht voor de diversiteit aan keuzemogelijkheden.

Ontdek de rol en het belang van waardevolle content voor jouw marketingplan binnen deze methode.