Selecteer een pagina

Marketing Magic Maker:

Branding Stories Feel Good Content

STOM #5

Alles met bijgeluid, werkelijk “drive me up the wall”. Ik word al gek van iemand die zijn pen aan en uit klikt. Na 30 sec ben ik in staat je wat aan te doen, als je tenminste niet op mijn veelzeggende blik reageert.

Moet je je voorstellen wat er gebeurt bij bladblazers ( Ik heb dus net mijn favoriete seizoen achter de rug ), maar vlak de lente ook niet uit met al die fijne heggescharen. En anders is er altijd wel iemand die even moet boren of stofzuigen.

Mannen met scheve tasjes, kunnen we daar alsjeblieft mee stoppen. Wat doe je daar in dan naast je scooterpapieren, peuken en telly. Lipgloss?

Engelse LinkedIn profielen pretending to have an international career. WHY?

Dat ze om de haverklap de schappen bij de supermarkt opnieuw indelen, om tureluurs van te worden voordat je alles gevonden hebt.

Posts op social media in van dat steenkolen Engels die de ene na de andere fout maken. Waarom zo een global player willen zijn, terwijl je amper foutloos Nederlands kunt schrijven.

Mondkapjes, ik doe het omdat het moet en het zal best helpen, maar de aversie blijft bij dat vieze vochtige, benauwde ding, bah, muilkorflap

Mensen die de hele dag reageren op eigen posts op socials, vooral de melding dat er weer een broedsel jarig is.

Ik woon praktisch naast een zorgboerderij, waar in het seizoen praktisch de hele dag open haard hout wordt gezaagd van de bomen in het omliggende bos. Ik begrijp dat dit werk een functie heeft, maar toch……. Er is vast ook ander soort werk te bedenken. Zie punt 1 van deze blog. Voorheen hadden ze een moestuin met boerderijwinkel waar ik met veel plezier kwam. Een oplossing die voor alle partijen werkt.

Vuurwerk en dan met name van die achterlijke zware klappers die je hart doen stilstaan. Ben benieuwd hoe het dit jaar verloopt met het verbod vanwege jeweetwel.

Contact

T 06-23849342

carola@lamingmarketing.nl

Photography: artists on Unsplash

Copy: Carola van Laerhoven, La Ming Marketing

Redactie: Patricia van Laerhoven, Noot van de redactie

Webdesign: Dennis van der Voort, DVDV Webdesign