Selecteer een pagina

Marketing Magic Maker:

Branding Stories Feel Good Content

STOM#4

Dat het tegenwoordig een serieuze uitdaging is iemand van de Klantenservice überhaupt echt te spreken, gewoon aan de telefoon hoor. Ik hoef niet op de koffie te komen, maar ik wil dus geen online formulier, chatbot, whattsapp of iets anders van die digitale shit, zo klaar mee. Gewoon iemand die luistert, meedenkt en helpt! Service met een grote S aub hoor.

Geblindeerde achterramen in de auto, een gewone auto hoor geen limo, waardoor je geen enkel zicht hebt op verkeer als je achteruit wegrijdt uit je aangrenzende parkeervak. Waar dienen die voor? Alsof ze de next gangsta star zijn met een paar lijntjes op de achterbank, doe eens ff normaal zeg.

Van die 12 steden 13 ongelukken ondernemers die overal komen opdraven voor de juiste prijs zonder vakinhoudelijk respect en niet gehinderd door enige kennis van zaken. Met zo’n alles voor iedereen concept wat meestal uitloopt op niets. Want het is ook niks, if you pay peanuts, you get monkeys, een lastige kwestie voor velen. En ja, zelf doen is altijd goedkoper.

Van die types die overduidelijk een aantal feministische golven hebben gemist en het al heel wat vinden dat ze een vrouw aan het aangrenzende bureau “gedogen”. Tja want hun vrouw heeft toch ook een baantje, ff serieus sterf aub. Blinken uit in het geven van dodelijk saaie tips en ongevraagd advies….

Coaches, het lijkt wel een soort van plaag tegenwoordig, van die ontdek je plekje types die je de beste versie van jezelf beloven omgeven van wierook en dromenvangers, bultjes krijg ik van dat soort types. Drijf ze een duurzaam weiland in voor een gratis maan meditatie en laat je koeien er los.

Dat mensen met de meeste tijd van de wereld altijd voordringen: passief agressieve pensionado’s. Voor je er erg in hebt schieten ze gauw voor, categorie druk met niks, tijd te over maar altijd haast. Zien boodschappen doen als een uitje maar hebben blijkbaar nog nooit gehoord van 1,5 meter….. Ook bijzonder als kwetsbare doelgroep.

Gillende kinderen, vooral van die krengerige verwende grietjes die dit zien als ultieme expressie dat ze het naar hun zin hebben met z’n allen, vind mamma fijn namelijk dat oergeluid te horen, oprechte pijn aan je hoofd doet het dat gegil. Bij voorkeur speelt dit soort spul bij een ander voor de deur terwijl mamma met de Happinez in de tuin zit. Hou ze binnen please!

Van dat volk die bij de vraag hoe het is, standaard antwoorden “Ja druk he”, vooral van die Montesorri mamma’s met een pianoles te veel en een koelkast vol verse zelfgemaakte sappen en appelmoes.

Verpakkingen die altijd verkeerd “openscheuren” ondanks de goedbedoelde randjes en dat daar nog speciale ontwerpers voor zijn ook blijkbaar, ik zeg iets anders bedenken of terug naar school hoor. Sta je daar weer met zo’n net geopende verklote hippe vershoudverpakking. Zo irritant!

Dat je in een speciale post iedereen bedankt voor alle felicitaties op FB met de mededeling dat je je nog nooit zo jarig hebt gevoeld. Like de felies gewoon, klaar, djeez hoe sneu. En geef een keer een feest als het weer kan.

Contact

T 06-23849342

carola@lamingmarketing.nl

Photography: artists on Unsplash

Copy: Carola van Laerhoven, La Ming Marketing

Redactie: Patricia van Laerhoven, Noot van de redactie

Webdesign: Dennis van der Voort, DVDV Webdesign